Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Ja, dat kan zeker. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je bij mij 14 dagen bedenktijd. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling naar ons te retourneren. Je leest hieronder hoe jij jouw bestelling kunt retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Doorloop onderstaande stappen om je retour op de juiste manier op te sturen: 

Stap 1 

Stuur een mailtje naar kirsten@studiobop.nl dat je jouw bestelling wilt retourneren. Geef daarin ook aan wat de reden is dat je de bestelling wilt annuleren. Ik zorg er vervolgens voor dat het retourformulier zo snel mogelijk jouw kant op komt.

Stap 2 

Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de verzenddoos. Let op: zorg ervoor dat het product in de originele staat verkeerd. Anders kan ik een bestelling niet retour aannemen.

Stap 3

Breng je retour naar het dichtstbijzijnde PostNL point en laat het verzenden naar ons adres. De kosten voor het retourneren bedragen €5,95. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt.

Retourvoorwaarden

  • Geef binnen 14 dagen aan dat je jouw bestelling wilt retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen om de bestelling naar mij te retourneren.
  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
  • Ik neem retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen in mijn studio. De klant kan zich melden via mail. Na deze periode wordt het pakketje in mijn administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Klopt je bestelling niet? Dit los ik zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met kirsten@studiobop.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kan ik je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

Retourformulier

Stuur een mailtje naar kirsten@studiobop.nl dat je jouw bestelling wilt retourneren. Geef daarin ook aan wat de reden is dat je de bestelling wilt annuleren. Ik zorg er vervolgens voor dat het retourformulier zo snel mogelijk jouw kant op kant.

Terugbetaling

Het bedrag van je retourpakket wordt teruggestort op de (bank)rekening/creditcard die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de retour duren. Als je betaald hebt met een creditcard kan het zijn dat het wat langer duurt.

Ruilen

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je het product retourneren en een nieuwe order plaatsen.